Pociągi na trasie Szczecin-Wrocław pojadą szybciej. Polskie Linie Kolejowe remontują tzw. "Nadodrzankę". Jeszcze w tym roku na niektórych odcinkach tej trasy składy pojadą z prędkością 120 km/h.
Teraz są miejsca, gdzie pociągi zwalniają nawet do 30 km/h, przez co pokonanie trasy ze Szczecina do Wrocławia zajmuje im osiem godzin.
Polskie Linie Kolejowe prowadzą prace w Zachodniopomorskiem oraz w Lubuskiem. W naszym regionie remontowane są tory między Chojną i Krzywinem, a także w Gryfinie. Wszystkie realizowane obecnie inwestycje mają zakończyć się najpóźniej w grudniu tego roku.
Spółka PLK zapewnia, że w kolejnej perspektywie unijnej, w latach 2014-2020, będzie chciała pozyskać fundusze na kompleksową modernizację trasy.
"Nadodrzanka" to linia kluczowa m.in. dla rozwoju portów w Szczecinie i Świnoujściu. Pełni istotną rolę w transporcie towarów z południa Polski.
Polskie Linie Kolejowe prowadzą prace w Zachodniopomorskiem oraz w Lubuskiem. W naszym regionie remontowane są tory między Chojną i Krzywinem, a także w Gryfinie. Wszystkie realizowane obecnie inwestycje mają zakończyć się najpóźniej w grudniu tego roku.
Spółka PLK zapewnia, że w kolejnej perspektywie unijnej, w latach 2014-2020, będzie chciała pozyskać fundusze na kompleksową modernizację trasy.
"Nadodrzanka" to linia kluczowa m.in. dla rozwoju portów w Szczecinie i Świnoujściu. Pełni istotną rolę w transporcie towarów z południa Polski.